160731


Det är inte speciellt ofta jag är på loppis nu förtiden.
 
Tiden räcker inte till eller så har vi fullt upp med annat. Men så idag tog jag Elin med mig och körde till Folkparken för att se om vi kunde göra några fynd. Vi var där när dom slog upp portarna för första gången i sommar och gjorde massor av fynd den dagen, så förväntningarna var ganska höga.
 
Och även denna gång hittade vi lite saker! Jag köpte en karaffliknande flaska till det nygamla vitrinskåpet som ska flytta in till oss. Elin fick sig en riktig racertrehjuling som hon sedan körde omkring med på området. Och sist men inte minst sprang jag på detta fina fönster. Jag kunde bara inte lämna den när den bara kostade 100:-
 
Dock hotade himlen med enormt mörka moln så jag började få lite bråttom hem. Så jag packade ner Elin i vagnen, trehjulingen ovanpå och fönstret under armen. Vi hann just ta oss till Solbacken innan regnet fullkomligt vräkte ner.
 
Väl där fortsatte jag fyndarrundan då jag hittade en hel del pocketböcker inne på Myrorna. En riktigt bra dag!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?