160421

In söndags åkte Elin på magsjuka.
Hon var väldigt tapper och sa mest "oj" när hon hade spytt. Hon blev inte rädd eller tyckte det var obehagligt, vilket var rätt skönt. Mindre roligt var det att stoppa en kall, nerspydd Elin i duschen mitt i natten ett antal gånger.
 
Måndagsnatt var det sedan min tur att åka dit. Jag förstod så väl vad som skulle hända då jag vaknade första gången av att jag bara ville spy. Sagt och gjort, magsjukan hade även drabbat mig. Perfekt tajming då jag skulle till Umeå tis-ons samt ha tenta på fredag. Kan säga att jag inte har pluggat i närheten så mycket av det jag skulle behöva. Men jag får göra mitt bästa.
 
Igår kom Pär hem från jobbet och mådde illa han med. Han har inte spytt än så länge, vilket alltid är något.
 
Nu hoppas jag att denna mardrömsvecka snabbt är över och att vi alla är friska resten av året, okej?



Carina

Ogillar... hoppas ni fortsätter vara friska!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?