150518


Längesedan jag skrev något nu, men tiden räcker inte till för tillfället. Det är så sällan jag slår upp datorn nu för tiden så bloggen blir tyvärr lite åsidosatt.
 
Men jag tänkte i alla fall berätta litegrann om vad vi sysslar med. Det där om att det blir ringar på vattnet när man börjar med något har vi fått erfara när det gäller ladugården. Först skulle dörrarna målas, sen måste ju nya delen målas och då är det lika bra att måla hela då det inte är gjort på x antal år, dörrfoder och fönsterkarmar måste målas och sen kom vi på att lite belysning inte skulle vara helt fel det heller. Ja ni hör ju.
 
Så jag har sopat ladugården ren på den färg som lossnat, nu ska jag bara sätta igång att måla. Och sen måste farstubron in till huset slipas och oljas in då vi inte hann med det förra året. Snart kommer grävmaskinisten och gräver grunden för garaget och vi kan äntligen börja med det projektet också.
 
Så vi sitter inte sysslolösa direkt.



Carina

Va duktiga ni är 😃







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?