150426


10 månader
Snart skriver jag om hennes 1-års dag, helt sinnessjukt vad fort tiden har gått.
 
Elin har fått en till tand sen förra gången. I samma veva åkte hon på skyhög feber och tappade all matlust, det var enbart ersättning som gick ner. Vi vet inte om det var den så kallade 3-dagars febern eller om det hade nått med tänderna att göra, men efter att febern försvann tog det ett tag innan matlusten kom tillbaka.
 
Hon har börjat dra sig fram på rumpan, något som ingen av oss sett henne göra tidigare. Hon kryper ju för fulla muggar men nu har hon även börjat hasa sig fram, särskilt när hon håller en leksak i ena handen. Hon ställer sig upp utan stöd, men enbart i soffan eller sängen. Ingen annan stans har hon vågat släppa taget, men det syns att hon snart är där.
 
Hon älskar att gunga ute men att sitta på gräset och leka är än så länge ingen jätte hit. Pär var på bvc tidigare i veckan för vägning och mätning och hon kvalar in på 9.7 kg och 72 cm lång, vår älskade lillprutt!
 
Hon har börjat med att slicka på allt som kommer i hennes väg, stolsben, händer, skötbordet, kundvagnar. Inte jätte fräscht men det är ju omöjligt att hålla henne borta från det, särskilt kundvagnen när man är och handlar. Hon slickar på scannern, den där kedjan som hänger ner, handtaget osv. Jag säger åt henne, stoppar in tutten men hon spottar bara ut den, tittar på mig och börjar slicka igen. Haha! Men lite skit rensar magen, eller hur?
 
 
 
 



Heléne

Denna söta tjej-fantastiskt söt.Men kan hon grina?Det trodde jag inte!

Svar: Haha OM hon kan! Men mest hemma då hon är med mig : P
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?