150406

 
 

Jag köpte byxgalgar när jag var på Ikea sist med en tanke om att ha dom kunde få pryda väggarna hemma med en fin tavla eller poster. Ynka 7:- st fick jag betala. Nu hade jag dock inga posters i mina gömmor och var inte riktigt sugen på att köpa någon heller.
 
Så jag kom att tänka på den duktiga Karin (@kreativakarin på instagram) och alla hennes print som man kan få skriva ut gratis. Jag hade himla svårt att välja men valde tillslut dessa två. Klistrade bara fast dom på ett tjockare papper och sen var det klart! Och det bästa är ju att om jag tröttnar bara behöver skriva ut någon annan bild. Hon har massor att välja på, även fina motiv för barnrummet.
 
Två byxgalgar hamnade i Elins rum, där hänger hennes månadstavla och dikten vi läste på hennes namngivning.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?