141025

 
 

Minns ni den där gråa ramen vi använde till Elins namngivning? Den vi fotade alla gäster i? Den har nu fått sig ännu ett användningsområde, den fick lite mer kärlek och blev en magnetisk anslagstavla. Vi har en vägg i hallen som jag länge velat fylla med nånting, men inte riktigt vetat vad. Då föddes tanken om en anslagstavla att hänga upp alla de mobilbilder man samlar på sig.
 
Sagt och gjort, magnetfärg inhandlades hos färghandlaren och sen var det bara att börja. Nu ska jag verkligen inte ta åt mig någon ära när det gäller målningen, för jag lämnade nämligen den hos mamma och pappa med tanken att jag skulle kunna ha lite barnpassning medan jag arbetade. Men det slutade med att mamma tog saken i egna händer och färdigställde den. Supersnällt!
 
Vill ni göra en egen anslagstavla är det inte alls många saker som behövs: en tavla, magnetfärg och sedan färg till själva bakgrunden, jag valde svart men där kan man ju välja helt efter tycke och smak. Och sen är det klart!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?