141023

 
 

Jag hittade ett mönster på en virkad pippitröja till små bebisar, och dessutom ett mönster som inte alls var särskilt svårt att göra. Pippitröjan är ju egentligen vit, röd och blå. Men det är ju så tråkigt att vara som alla andra, så Elins tröja är istället ljusblå, gammelrosa och mintgrön. Dock gjorde jag den utan snoddar vid halslinningen då jag är rädd hon kommer slita loss dom.
 
Denna tröja är i den största storleken, 6 månader. Vill ni göra er egen tröja finns mönstret här: www.virkpia.blogspot.com
 
 



Johanna

Hej Johanna! Måste börja med att säga att du har ett väldigt fint namn ;)
Jo det är såhär att det där blogginlägget inte finns kvar på den virkade pippitröjan och jag undrar om du kanske har beskrivningen av den och har lust att dela med dig av den i så fall?
Tack på förhand Johanna

Svar: Hej!Jag har det i mina gömmor någonstans, men jag mailar det till dig då jag har hittat det! : )
Johanna


Carola Immonen

Hej! Jag kan inte hitta virkpia? Skulle du snälla kunna maila mig mönstret?
Med vänlig hälsning, Carola







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?