141010

 
Jag älskar prinsesstårta. Skulle kunna äta en hel helt själv om jag fick, men det är väldigt sällan jag får det. Har nog aldrig inträffat när jag tänker efter. Men ändå.
 
Elin är ju hälften mig och hälften Pär, och jag tänker att hon kanske kommer att gilla prinsesstårta lika mycket som jag. Nu är hon ju lite liten än, men jag tänker indoktrinera henne lite lätt så att när tiden är inne så kommer hon jubla över detta magiska bakverk. Men tills dess så får hon en mössa som jag gjorde. Nu är den lite stor, men förhoppningsvis kommer hon kanske att kunna ha den till våren.
 



Jenny

Men vilken fin :) Kan man få en liten bit tro? ;)


Heléne

Har aldrig sett en sötare Prinsesstårta <3 Ät inte upp goingen bara :D


Åsa

Har du beskrivning på mössan? Vore jätteglad om du ville skicka den i så fall!


Ingrid Dafgård

Jättefin mössa skulle man kunna få mönstret det vore skoj har ett litet barnbarnsbarn som skulle bli så fin i den. Mvh Ingrid


Ingrid Dafgård

Jättefin mössa skulle man kunna få mönstret det vore skoj har ett litet barnbarnsbarn som skulle bli så fin i den. Mvh Ingrid







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?