141119

 
 
 
När man har så många tankar och idéer och projekt på gång, när man känner att dygnet har för få timmar, då är det perfekt att dra på sig ännu ett projekt! Eller?
 
Jag har sedan vi målade om rummet där öppna spisen är, ångrat vårat färgval. Jag ville ha en grå som enbart var grå, som inte drog åt något speciellt håll. Men när vi började måla upptäckte vi att den drog åt rött vilket gjorde att den i vissa sken vart mörk och lila. Men vi var nyinflyttade och hade inte tid att måla om rummet ännu en gång, så det fick vara. Men nu 2½ år senare gjorde jag slag i saken och målade om.
 
Färgen jag valde blev ur Alcros nya kollektion och färgen "Soft Mint". Jag fullkomligt älskar rummet nu! Det känns ljust och fräscht. Nu ska jag bara slipa och måla Pärs mormors gamla skåp som ska få stå därinne. Sen får ni se resultatet!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?