141117

 
 

Är det någonting jag verkligen vill att Elin ska lära sig, så är det att tycka om böcker. Att stimulera fantasin och lära sig att lämna verkligheten en stund. Jag längtar tills vi ska införa "god natt boken" innan hon ska sova. Just nu är hon mest intresserad av att slita sönder papper så jag vill rädda böckerna ett tag till.
 
Jag köpte tre nya åt henne på Myrorna för ett tag sedan. "Sunkan flyger" läste jag som liten så det kändes extra kul att hitta den åt henne. Lotta läste jag också men boken av Roald Dahl är ny för mig. Jag älskade Roald Dahl som yngre och läste många av hans böcker. Dock är denna fullproppad med text, så den får vi nog introducera för henne senare i livet, annars blir nattningen en två timmar lång lässtund istället.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?