140530

 
 
Jag har haft en hel del träkulor i mitt pysselförråd som jag inte riktigt har vetat vad jag ska göra om. Men så i tisdagens Äntligen Hemma fick jag inspirationen att göra som Elsa Billgren gjorde, en klädhängare! Hon använde dock mycket större kulor, men jag tycker att det blev minst lika bra med små.
Tanken är att använda girlangen som en kläd-tavel hängare. Där kan man hänga små söta motiv ur barnböcker tex. Så nästa jakt blir att leta barnböcker att demolera.
 
Och titta! Tavelväggen har nu fått två nya tillskott. Ultraljudsbilden och det fina motivet från MiniWilla. Dock blev jag lite snål och målade helt enkelt mitt eget istället.
 



Sandra

Vad fint den lilla/lille kommer det då den väl flyttar till eget rum. :)
Hur stora är träkulorna? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?