140514

 
 
Bland alla tips som finns för gravida så var ett att laga mat och frysa in, för sen finns det liksom inte tid att ställa sig och göra middagar på samma sätt. I alla fall allra första tiden. Jag kan ha tagit det där tipset lite väl på allvar, det är inte bara mat jag gör i massor och fryser in, utan jag kokar sylt i mängder, bakar bröd till ett helt fotbollslag och bakar god fika utifall att vi får finfrämmande.
 
Och  med dagens datum är det 5 veckor kvar till beräknad förlossning, undra hur mycket jag ska hinna bunkra upp med innan dess?
 
 



Erika A

Så gjorde jag med Lilly oxå, men när hon väl kom ut så hade vi fikat/ätit upp allt ;-) men man behöver göra allt sånt där, jag tror att det kommer automatiskt :-)


Erika A

Så gjorde jag med Lilly oxå, men när hon väl kom ut så hade vi fikat/ätit upp allt ;-) men man behöver göra allt sånt där, jag tror att det kommer automatiskt :-)

Svar: Haha, det finns ju faktiskt en risk att vi har fikat upp det också ;P Det tror jag med, samma sak med att "boa" och hålla på. Finns snart inte ett skåp eller låda som jag inte rensat.
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?