140325

 
 
 

Hallen uppe är klar! Vilken otrolig känsla det var att städa bort all bråte och alla verktyg och verkligen se resultatet efter allt hårt jobb vi lagt ner. Nu i efterhand är jag väldigt glad att jag målade tak och panel förra året. Hade jag inte gjort det hade det här projektet tagit ännu mer tid än det redan gjort.
 
Visst blev skänken bra? Det är alltså två köksskåp ur Ikeas serie Bestå. Vi har sedan piffat till framsidan med hjälp av marmorplast och de fräcka dörrknopparna av renhorn. Armeringsnätet kommer från Biltema och funkar prefekt som anslagstavla. Marmorlådan är egentligen en presentförpackning från Body Shop som jag helt enkelt har klätt in i marmorplast även den. Som ni ser skulle jag kunna klä in allt i marmor om jag fick...
 
Annars känns det helt bisarrt att ha dörrfoder och golvlister. Bara en sån liten sak kan göra så mycket. Nu är alla stora projekt inomhus gjorda för ett tag framöver. Nästa projekt blir istället att göra klart vår uteplats i vår/sommar.
 
 
 
 
 
 



Emma Y

Wow! Vilken skillnad det blev :) superfint!!

Svar: Tack! : )
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?