140309

 

Vilket underbart väder vi har haft i helgen! Solen är så efterlängtad. Dock hade vi ju kunnat klara oss utan den kraftiga blåsten. Men jag antar att man inte kan få allt.
 
Visst är buketten fin? Jag plockade ihop den till firandet av vår 5-års dag. Inte så grabbig kanske, men vad spelar det för roll? Älskar ranunkler. Jag hade också knåpat ihop en bok med bilder från våra 5 år tillsammans. En väldigt uppskattad present och så roligt att se tillbaka på. Det är inte så ofta (läs aldrig) som man går in på datorn och kollar igenom alla tusentals bilder jag tagit genom åren.
 
Vad fick då jag? Jo, den token hade gått och köpt mig en sprillans ny dator! Min present kändes ju väldigt blek i jämförelse kan jag säga. Och gravidhormonell som jag är brast jag ut i gråt och tyckte att en dator var väl ändå att ta i. Men tydligen var han less på att jag enbart kan sitta i köket för att ha internet och att jag svär långa ramsor varje gång jag sitter vid den. Så jo, det var ju faktiskt dags att byta ut den.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?