140628

 
Den 26 juni kl 13:44 föddes äntligen vår efterlängtade lilla flicka. 3260 g och 48 cm lång.
Jag måste ärligt säga att jag har nog aldrig sett någon sötare.
 



Carina

:)
Måste ju säga att jag hade rätt på gissningen på både datum och att de skulle bli en flicka ;)


jenny

Ja så söt, ja båda två:-) Hoppas ni mår bra alla tre. Har ni något namn på flickan? :-)


jenny

Ja så söt, ja båda två:-) Hoppas hela familjen mår bra! Har ni något namn på flickan?


jenny

Ja så söt, ja båda två:-) Hoppas hela familjen mår bra! Har ni något namn på flickan?

Svar: Haha tack ; )Näe, inget namn ännu. Vi har några förslag som vi bollar med.
Är allt bra med er? Blev det dagen före som Alfred kom?
Johanna


Jenny

Ja det är bara bra, vi myser också hemma för det mesta och tycker att dagarna går alldeles för fort. Ja han kom en dag tidigt, vi tajmade ju nästan varandra :P Hör av dig om ni har vägarna förbi Burträsk och Pussa på lilltjejen från mig! :)

Svar: Ja, dagarna går verkligen i ett rasande tempo. Tycker man lägger sig och stiger upp om vartannat. Haha ja vi gjorde ju nästan det! Vi var ju på marknaden igår tillsammans med mamma och syster, tänkte att hoppas jag ser dig i vimlet! Men vi får nog styra upp en date helt enkelt : P
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?