140213

 
Jag ville inte ha en tidningskorg eller liknande på lilla toaletten uppe, som skulle vara i vägen eller samla damm. Så jag gjorde helt enkelt en egen! Super enkelt och kostar inte många kronor.
 
Allt du behöver är träkulor, läderrem eller bomullsband och en tavellist. Sen är det bara att sätta igång!
 



Felicia

Supersnyggt!:) Du är så duktig å påhittig. Jag blev sugen på att göra en! Den var ju så himla fin. Får ta tummen ur i framtiden;P

Svar: Bara gör! Den var superenkel att göra : )
Johanna


emma

Vilket snyggt och enkelt tidningsställ!! Du har väldigt många fina och piffiga saker! Kommer du på allt själv eller var hittar du inspiration? Och tiden att göra det?

Svar: Tack så hemskt mycket!Ibland kommer jag på saker själv, men mycket inspiration får jag genom instagram/bloggar och inredningstidningar : ) Tiden har jag väl inte riktigt alla gånger, men är det något jag verkligen vill göra så gör jag det med tanken att det får ta den tid det tar : )
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?