140205

 
 

Tänkte börja det här inlägget med att säga: Tack för alla fina ord i föregående inlägg! Jag blir så upprörd över att det är så vanligt att gravida kvinnor får höra alla dessa vidriga saker. Vare sig man är stor eller liten. Hädanefter ska jag bära huvudet högt och låta alla kommentarer rinna av mig.
 
I alla fall så var jag på stan i måndags. Jag har länge velat ha en ljusslinga från antingen Happy Lights eller Iris Lights, dom är ju så fina med alla färger. Så jag köpte en Iris från Hemtrevnad. Först tänkte jag ha den i barnrummet men när jag tog ut den ur kartongen så ändrade jag mig. Den ska ju självklart få hänga i det där hörnet i vardagsrummet som jag inte riktigt kommer överens med! Och nu känner jag äntligen frid. Hörnet är precis som jag ville ha det.
 
Och den vita slingan jag hade i rummet innan, den åkte upp på gardinstången i barnrummet.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?