130908

 
 
För nån vecka sedan såg jag på mitt instagramflöde en massa fina saker från Netto. Det var muggar, plädar, kökshanddukar, förvaringsboxar, tallrikar, servetter osv. Allt med ett fint triangelmönster och i smutsiga pasteller, precis min stil. Fick lite lätt panik över att Netto inte finns här uppe, jag var ju bara tvungen att ha lite saker!
 
Men, så kom jag att tänka på min vän Felicia som faktiskt jobbar på Netto nere i Oxelösund. Inga problem sa hon och skickade upp en filt, fyra muggar och två tallrikar till mig. Hur snällt var inte det?!
 
Pläden gör sig verkligen toppen uppe i sovrummet och med ett litet flin kan jag nog garantera att jag är ganska ensam, här uppe i norr, om att ha dessa saker i min ägo.
 
 
 
 



Felicia

Blev ju toppen dt där, Jojjo!:) De grejerna gör sig väldigt bra i ert fina hus!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?