131104

 
Redan november. Det är grått och trist och regnet smattrar mot rutorna i stort sett varje dag. Och jag älskar det. Jag kan med gått samvete mysa på hemma med alla projekt jag håller på med. Idag till exempel har jag äntligen fått tummen ur att flytta över en massa bilder till min externa hårddisk jag köpte för någon vecka sedan. Så skönt att det är gjort. Har dessutom suttit och redigerat lite bilder från i somras. Vilken fin sommar vi fick.
 
I och med att jag påbörjat ett nytt schema på jobbet är jag ledig alla måndagar (förutom en då jag börjar kl 17). Och jag har insett hur skönt det är. Måndagar är ju den dagen som kommer fortast på en vecka. Helgen har ju alltid gått superfort och det är dags för en ny arbetsvecka och jag börjar den med att vara ledig. Lyx!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?