130205

 
Jag har inte varit på så många loppisar på senaste som jag brukar. Tiden har inte riktigt funnits, plus att jag tycker det är lite onödigt att köra in till stan bara för att gå på loppis. Men i onsdags så hade jag en hel del ärenden i stan och passade därför på att besöka både Myrorna, Röda Kortset och Pingstkyrkans Secondhand.
 
Det enda jag fick med mig hem var en massa gamla örngott (som jag tipsat om förut är dom superbra om man ska göra lapptäcken) och den orangea vasen från Åseda Glasbruk. 50:- kostade den och det är ett riktigt fynd.
 
Jag var dessutom inte ensam om att vilja ha den. När jag stod och slog in den i papper kom det fram en karl som väldigt uppenbart ville att jag skulle sälja den till honom. Jag förklarade att jag samlar på dom och att han får ha bättre lycka nästa gång. Då svarade han med att han skulle hålla utkik efter mig och se till att han hamnade före mig i kön nästa gång jag kom dit.
 
Så kan det gå!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?