130203

Det har inte riktigt varit min vecka i veckan. Mycket har gått snett och i fredags ville jag bara dra täcket över mig och aldrig stiga upp.
 
Min telefon har gått sönder och är nu på lagning. Det är inget jag åsamkat själv utan den stänger helt enkelt av sig själv, väldigt irriterande och frustrerande. Så jag är utan den i cirka en vecka till.
 
Min motorvärmarstolpe på jobbet slår av så jag får köra en kall bil på vägen hem. Mycket irriterande.
 
Och i fredags när jag steg upp för att duscha var allt vatten borta. Ringer i panik till mamma och säger att jag våldgästar dom för att både duscha och äta frukost innan jobbet. Pär ringer sedan och meddelar att det är en stor vattenläcka i Frost Kåge, Östanbäck och Kåge.
 
Någorlunda nöjd efter att både ha hunnit duscha och äta frukost utan att bli sen till jobbet, upptäcker jag sedan att hela min lunchlåda har läkt ut i handväskan. Fantastiskt!
 
Vattnet var tillbaka cirka 23 på fredagskvällen. Bara under den tiden som vi var utan hann man verkligen förstå hur beroende man är av rinnande vatten.
 
 



Anonym

Ny vecka i morgon.....bara att ta nya tag och kämpa på!!! Jag puschar dig i morgon kväll till kl 19:):)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?