130826

 
 
Jag kunde inte sova en natt och låg och tänkte på inredning (något som alltid finns i mitt huvud). Jag fick en sådan adrenalinkick när jag kom på hur jag ville att sovrummet skulle se ut att jag fick hämta penna och papper och skriva ner allt.
 
Redan dagen efter började jag med att sy nya gardiner, tejpa upp en ny hjort i en blekgrön nyans och byta ut plastfilmen på krukorna mot svart och nytt mönster. På stan hittade jag sedan den lilla krukan (som ska sprayas i en annan färg) från Bloomingville och det lilla mintgröna fatet från Ferm Living. Allt till det acceptabla priset 99:- då det var halva reapriset på Hemtrevnad.
 
Jag satte dock ett ultimatum till mig själv för denna "renovering" och det var att utnyttja saker jag hade hemma. Det blir lätt lite pengar som far om man som jag ändrar stil lite titt som tätt. Så jag sprayar om, målar om och letar fram gamla saker jag har liggandes i förrådet. På så sätt behöver en "renovering" inte kosta så mycket.
 
Detta är bara en liten smygtitt på hur det kommer att se ut, återkommer med det färdiga resultatet senare.
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?