130813

 
 

Jag har återigen stört mig på att allt som är modernt ska vara så dyrt. Nu senast gäller det något så simpelt som grytunderlägg. Istället för de i kork finns de nu med träkulor. Hur fina som helst!
 
Och framförallt, hur enkla att göra själv som helst. Beställde de största träkulorna som fanns (40mm) och ett fint sidenband att knyta ihop allt med. Måttade gjorde jag efter de korkunderlägg jag hade hemma så jag visste hur stora de skulle bli.
 
Nu blev jag sugen på att göra mer saker med träkulor. Varför inte ett fint halsband (då med mindre kulor såklart) eller dörrknoppar, eller trä på en lampsladd eller knåpa ihop en ljusstake. Finns hur mycket idéer som helst!
 
Träkulorna och sidenbandet beställde jag på www.makeandcreate.se där jag tjänade en hel del på att beställa ifrån än från Panduro. Ett litet tips!



Signe Holmgård

http://theoholmgard.blogg.se/

Superfina! Och tack för tips på bra sida =)

Svar: Tack! Dom har väldigt mycket fina saker där, ett annat tips är att kolla in deras idébank, där kan vi snacka om inspiration!
Johanna


Carina

Jätte fint!
du kommer då hela tiden på nya saker att göra :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?