130810

   
Stringhyllan i vardagsrummet fortsätter att förändras allt efter humör. Den har fått lite nygamla saker i sig, alltifrån loppisfynd till saker jag haft tidigare men målat om.
 
De senaste fynden är de två blå flaskorna längst ner till vänster, ett kap för 10:-. Sen har jag snöat in mig på marmor, tycker kontrasten mellan de blåa och de gråa är riktigt snyggt. Så när jag hittade en ljusstake på en loppis i Ersmark för 10:- jublade jag inombords.
 
Jag har alltid varit lite rädd att ta in blått i hemmet. Jag vet egentligen inte varför, för det är ju en riktigt fin färg i rätt kulör. Men jag har börjat tänja lite på gränserna och det jag hittills samlat på mig känns helt rätt.
 
Ps. Är det någon som skulle vilja sälja någon gammal marmorpryl till mig så hojta!



Har du sett att det finns plastfilm i marmorimitation.:-) Kan du säkert hitta på något snyggelisnyggt med.:-)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?