130406

 
Det känns som första lediga helgen på väldigt länge, även om så inte är fallet. Hursom hade jag en hel lista med saker som skulle inhandlas och uträttas på stan idag. Första stoppet blev Clive Russel där jag äntligen fick klippa mig. Har dragit ut på det där lite för länge men nu känns håret som nytt.
 
Blev inte direkt någon nöjesshopping utan enbart välbehövliga saker. Efter 3 timmar springandes på stan landade jag på farstubron där jag tänkte njuta av solen innan jag påbörjade storstädningen av huset. Hann inte mer än sätta mig ner så somnade jag. När jag vaknade var solen borta och jag hade börjat frysa.
 
Men lite fräknar har jag fått ändå! Så skönt att se att lite färg i ansiktet gör att man ser piggare ut.
 
 



Åsa

Fina du:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?