120930

 
 
  
 
I onsdags var jag, min mamma och min syster på villovägar. Vi styrde nämligen kosan mot Piteå och målet var några av deras loppisbutiker. Sammanlagt gjorde jag av med 21:-, älska loppis.
 
Jag köpte iaf en plastknopp för 1 krona på Röda Korset. Den ska få pryda "proppskåpsdörren" då den gamla knoppen var gräsligt ful. Ett mycket enkelt och billigt sätt att förnya något, byt beslag eller knoppar på skåp/lådor.
 
Sen hittade min syster den minsta skålen i Vineta serien som jag samlar på, hela 5 kronor fick jag betala för den.
Och sist men inte minst, en gul skål för 15:-. Prislappen från där den ursprungligen var köpt satt kvar, 135:- hade den kostat innan.
 
Vi var både inne i Piteå, i Öjebyn och i Lillpite. En bra dag!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?