121024

Jag önskar verkligen att dygnet hade fler timmar ibland. Det är så mycket jag vill göra just nu och projekten ligger på hög och väntar på att jag ska ta tag i dom. Men jag hinner inte, varva allt detta med jobb och fritid så förstår man att det inte går ihop. Men jag tar alla lediga stunder och pysslar på, för jag älskar ju det jag gör.
 
Tyvärr kan jag inte heller visa er vad jag sysslar med, då nästan alla projekt är julklappar för tillfället. Så efter jul får ni se.
 
Men nog om det. På söndag ska vi till Luleå och jag ska operara vänster öga. Synen blev inte riktigt som vi hoppades på, så jag ska göra om den. Fördelen den här gången är att jag har mitt högra öga så jag kan ligga och läsa kanske redan efter några dagar. Jag var på biblioteket igår och lånade ljudböcker så jag har laddat för några dagar helt i blindo. Det känns skönt att få göra bort operationen då jag dragit ut på den ett tag. Och förhoppningsvis är detta den sista också. Så nästa vecka blir det paus här på bloggen, då jag helt enkelt kommer ligga i sängen en vecka.
 
 



Jenny

Hej Johanna! Va roligt att stöta på dig på Ikea. Var ju alldeles för länge sedan vi sågs. Vill ju gärna komma o se ditt nya fina hus någon dag. Åker till sthlm i helgen o får sen se om jag sticker till Åre eller om jag blir kvar en liten stund till. I så fall hör jag av mig o ser om vi hinner ses :) Kram på dig


stor-steffe

Om du börjar med regelbundna intag av crack-cocaine kan du vara vaken dygnet runt och på så sätt utnyttja din tid maximalt, dessutom kommer du aldrig behöva äta. Nackdelen är ju att det kommer kosta dig otroligt mycket pengar...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?