121014

 
Årets rosa band är designat av Dagmar.
 
Oktober är den rosa månaden på året, den månad då vi uppmärksammar bröstcancer. För det är såpass vanligt att någon av oss kommer att uppleva det nära någon gång i livet. Vare sig det är du som drabbas, din mamma, din syster eller din bästa vän, så påverkas du.
 
Jag köper minst ett rosa band varje år, jag skänker pengar när galan går av stapeln och jag försöker köpa produkter som skänker pengar som en del av vinsten de får in. Om alla skulle göra något av de, tänk vilka pengar som skulle kunna bidra till forskningen då!
 
Då borde vi kunna rädda fler som drabbas än vad vi gör nu.
 



stor-steffe

Bra av dig. Jag har länge försökt uppmärksamma Rosa Bandet i min umgängeskrets men tyvärr är det inte alltid så lätt att få folk att förstå vikten av att göra en insats för forskningen kring bröstcancer.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?