120728

 
 
I tisdags stod jag tillsammans med min mamma och syster på loppisen på café Kajutan. Vi sålde på rätt bra och av alla 3 kartonger jag hade med mig for jag endast hem med en, så jag är mycket nöjd. Tror jag sålt bort nästan åtta kartonger allt som allt på alla loppisar jag stått på hittills i år. Men nu är det färdigtrensat och färdigtstått på loppisar för min del.
 
Jag sålde nu inte bara saker utan var ju själv tvungen att ta mig en titt på alla andras grejer. Och några fynd gjorde jag allt! Till mig själv köpte jag den gröna Kylex kannan ovan, den finns i flera olika storlekar och kommer från Gullaskruf. Nu ska jag bara hitta de andra storlekarna.
 
Jag köpte även konserveringburkar till Pärs bror, en dvd-film till Pär och en skål till mamma ur Gustavsberg serie Tussilago som hon fått överta av farmor.
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?