121228

Jag ville ge Edvin något i julklapp med en tanke bakom, något jag gjort själv. Så idén om något som kan hänga med ett bra tag och som är mjukt och mysigt började ta form i mitt huvud, och resultatet blev ett lapptäcke!
 
Jag fyndade en massa mjuka örngott på loppis som jag sedan klippte (med hjälp av min syster) i rutor. La sedan ihop alla till ett mönster jag gillade och sydde ihop alla. Köpte sedan ljusblå fleece som jag sydde fast alla rutor med. Enkelt och väldigt fint.



Carina

Hur fin som helst och mycket uppskattad! :)

Svar: Tack!
Johanna


Jättefin!! ♥ Nu blev jag också sugen på att sy! :)
Kram

Svar: Tack! Jag ska sy ett till hade jag tänkt, men måste ut på tygjakt först : )
Johanna


Kom å tänka på dig när jag såg den här. Är den inte hur söt som helst!! http://www.broarne.se/butik/shop/barn-och-leksaker/rice-barntaecke-rosa-med-lila-plyschhund/p_6720.html?utm_campaign=121230&utm_source=getanewsletter

Svar: Haha! Men så himla söt, måste kanske bli mitt nästa projekt : )
Johanna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?