120821

 
 
 
 
På Noliamässan i Piteå då vi var där, fanns det en monter med secondhand/antik försäljning. Där hittade jag den finaste telefonhyllan i teak. Jag tyckte egentligen inte den var speciellt dyr,350:-, men jag köpte den ändå inte.
 
När jag sedan kom hem från mässan ångrade jag mig. Kikade runt på Tradera men där blev dom betydligt dyrare. Så min enda räddning var mina föräldrar och syster som skulle dit dagen därpå och hoppas att ingen annan hunnit köpa den. Och turen var på min sida, för ingen hade köpt den och den var dessutom nedsatt en hundring!
 
Nu sitter den så fint i läshörnan i vardagsrummet men får istället för telefonhylla, agera tidningshylla samt bricka för alla kommande temuggar som kommer stå där i höst.
 
Ni kan även se mormorsfilten som jag jobbade hårt på i vår, den påbörjades i mars och blev klar i maj. Den har fått oförskämt lite tid i bloggen, med tanke på vilket arbete som är nedlagt på den. Jag är iaf grymt stolt över att ha gjort den och den lyser verkligen upp med sina klara färger.
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?