110321

Dag 21 - Mina dåliga sidor

Jag kan vara ganska otålig ibland. Vill att allt ska hända nu nu nu. Det är något jag arbetar på att förbättra för det kan vara ganska jobbigt både för mig och för andra.

Sen är jag väldigt punktlig av mig. Är hellre alldeles för tidig än en minut sen. Det i sig är ju inget dåligt, men det dåliga är att jag förväntar mig att alla andra ska vara så med. T ex om jag och Pär ska någonstans så vill jag gärna fara en kvart tidigare för att vara säkra på att hinna, medan hann kan ta det lugnt och resonera som så att det gör väl inget om man är lite sen. Då blir jag otroligt stressad och där kommer min dåliga sida fram.






Sanndra

http://sanndraj.blogg.se/

Intressant läsning :) om dagarna 1-30, me like!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?