110317



Dag 17 - Min klädstil

Min klädstil är väldigt enkel, jag klär mig inte i något jag inte tycker är snyggt eller bekvämt. Jag bryr mig inte om mode eller vad som är inne, är det inte bekvämt så köper jag det inte.

Hemma och till och från jobbet har jag alltid mina mjukisbyxor från Cubus. Äger 6 par svarta och 2 par gråa, ett kanon köp! Till det blir det oftast ett linne och en kofta eller något liknande. Jag gillar väldigt mycket lite mer sportiga kläder och jag gillar sjalar/scarves.

När jag vill klä upp mig åker någon av mina fina blusar eller klänningar på. Jag gillar när de är skira, nästan lite genomskinliga och jag känner mig fin i dom.

Jag spenderar inte så jätte mycket pengar på kläder överlag, en månad kan det bli mer och den andra ingenting.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?