110316



Norge - 10

Dag 16 - Resor

Jag har varit på en del resor i mitt liv. Många somrar packade vi bilen full och körde genom Sverige där vi antingen tältade eller hyrde en stuga. Jag har många fina minnen från resan till Gotland då vi även besökte skansen och kolmårdens djurpark på vägen ner. Även resan till Öland som varade i två veckor tur och retur minns jag väldigt bra.

Vi har även varit utomlands, 2 gånger till Grekland/Kreta och en gång till Cypern. Jag har även varit på Mallorca, i Bulgarien och Vietnam.

Pär och jag har två planerade resor på gång. Den första är till London som sker om cirka 3 veckor och den andra blir till Norge i sommar för att fiska igen.

Jag gillar alla sorters resor, de planerade och de oplanerade, de som inte är så långt bort och de som sträcker sig halva jorden. Jag har vissa drömmar om att besöka vissa städer och länder, t ex Paris, Rom, Nya Zeeland, Irland, Island och Usa.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?