110308





Dag 8 - I min handväska

Den här gråa väskan har hängt med i lite mer än två år. Jag köpte den på Åhléns efter att ha gått och klämt på den varje gång jag var in. Den är stor och rymlig och alltid full med olika saker. Dessutom kan du använda den som handväska och axelremsväska, vilket är perfekt.

Just nu finns detta i den: En bok (det finns alltid i min väska)
                                    Min börs
                                    Nycklar
                                    Almanacka
                                    Vantar
                                    Parfym
                                    Pennor
                                    Tuggummi
                                    Alvedon
                                    Handkräm
                                    En gammal biobiljett
                                    Ett lås
                                    Arbetsnyckel
                                    Näsdukar
                                    Nässpray
                                    Ett sudd
                                    Papper
                                    Några kvitton










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?