110307

Dag 7 - Ett barndomsminne

Jag har alldeles för många minnen för att bara välja ut ett.

Jag minns alla somrar vi spenderat ute i Boviken, jag minns alla tältsemestrar vi gjort tillsammans och alla dagar vi åkt stjärtlapp i farmor och farfars stuga. Jag minns resan till Kolmården och Gotland, resan till Öland och de gånger vi varit utomlands.

Det viktigaste är egentligen inte vad jag minns utan att när jag tänker tillbaka på min barndom så har den alltid varit lycklig. Jag har fått kärlek och alltid haft någon som brytt sig om mig. Och mamma och pappa har alltid tagit sig tid för mig och min syster, alltid försökt hitta på saker tillsammans med oss. Det är det viktigaste minnet för mig.


http://lnu.se/utbildning/kurser/1LI116#semester_20113







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?