110302

Dag 2 - Mina föräldrar

Karin & Ulf

Mina föräldrar heter Karin och Ulf, de fyller 49 år i år och har varit gifta i över 20 år. De är min stora inspirationskälla här i livet. Mindre osjälviska människor får man leta efter.

Min mamma arbetar som lokalvårdare och min pappa som enhetschef åt Skellefteå Kommun. De har sen de varit unga arbetat åt kommunen.

Mina föräldrar har alltid ställt upp för mig och min syster i vått och torrt. De har alltid skjutit undan deras egna problem eller sysslor för att hjälpa till. Vill man ha svar på något eller ventilera sig lite finns de där, bara ett samtal bort eller en promenad bort.

Min familj har alltid betytt allra mest för mig, kärleken som finns mellan oss har gjort mig väldigt trygg i mig själv och i vetskapen om hur jag vill ha det i framtiden. Om jag blir hälften så bra förälder som dom kommer jag skatta mig lycklig!

Av min mamma har jag ärvt den fruktansvärda envisheten vi besitter och av min pappa den dåliga humorn. Jag har även min fars gröna ögon samt skrattgroparna i kinderna.

När man kommer hem så möts man alltid av en kram och jag blir alltid lika glad av att träffa dom.




Mamma o pappa

TACK för de fina komplimangerna vi fick läsa om oss. Vi känner att vi lyckats riktigt bra med dig (och Emma) och hoppas att ni fortsättningsvis ska lyckas i livet och föra mycket gott till era barn.Vi älskar ER!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?