110301



Dag 1 - Presentera dig själv.

Mitt namn är Johanna Maria Hedlund. Jag är 23 år men fyller snart 24. Jag bor på Norrböle tillsammans med min käre Pär men drömmer om ett hus i Kåge. Oftast hittar ni mig på mitt jobb eller mitt andra hem, gymmet.

Jag är glad, lättsam och fruktansvärt envis. Så envis att det ibland är lite jobbigt. Jag älskar att läsa, umgås med nära och kära samt äta sötsaker. Jag har en dröm om att någon gång äta en hel prinsesstårta, mitt favoritbakverk.

Jag har ett stort intresse för inredning men saknar den där blicken för att hitta perfekta möbler/saker. Förr tyckte jag väldigt mycket om att rita och skriva, men på senare har jag inte riktigt haft tid för att göra något av de. Jag gillar att lägga pussel, helst såna med flera tusen bitar och svåra motiv, samt att pyssla med olika saker.

Jag gillar att resa och upptäcka nya platser men trivs fruktansvärt bra där jag är med. Jag älskar buskis och dåliga skämt, det får mig alltid att skratta.

Musik är något av det bästa jag vet men är fruktansvärt dålig på att minnas texter, därför brukar jag oftast fylla ut texten med vad jag tror att dom säger.

Jag har inget lokalsinne överhuvudtaget och minns inte namn på gator. Men säger någon  tex "Det gula huset vid slutet av korsningen" vet jag oftast vart det är.


 












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?