110612

Igår samlade vi ihop oss för att äta middag på Carl Viktors uteservering, varmt var det men ack så skönt att kunna sitta ute hur länge som helst. Det blev iaf jag och Pär, Stefan & Eleine samt Erik som åt av deras grillbuffé.

Sen drog vi vidare till Stefan & Eleine för lite snack och dricka innan vi begav oss till en arbetskompis som hade fest. Mycket trevligt folk och kända ansikten då 90% har eller jobbar på vårat jobb. När det blev utgång för de andra drog sig jag, Pär och Stefan hem till oss för att se lite tv.

Idag var det tänkt att Pärs kusin Malin och hennes kille samt deras dotter Tyra skulle komma på besök, men det blev lite ändrade planer då hon igår födde en pojke! Fick en bild skickad till mig och oj så söt han var. Så vi fick helt enkelt skjuta på besöket till senare. Så istället blev det storhandling samt storstädning för min del medan Pär for på fotbollsmatch. Sen ska vi vidare och kika på Stefans match och sen blir det tacomiddag tillsammans med dom. Hoppas även på att få se The King's speech som jag hört massa gott om. Men hur som, blir det nog trevligt ändå.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?