111227

 



 

 





Vilken jul det har varit!

Julafton firade vi för första gången i Boviken tillsammans med min familj och farmor och farfar. Det var så mysigt att gå omkring där och se hur fint mamma hade pyntat med alla minnen från Sörböle. Det kändes inte ett dugg konstigt att vara på en annan plats än den vi alltid firat på, det kändes hemma ändå.

Då allt jobb tagit alla mina krafter så sov jag till Kalle Anka samt Sällskapsresan som vi sen såg. Men jag hann med julmaten (så gott!) och julklappsöppningen (oj så snälla vi varit!). Jag fick så fina och behövliga saker.

På annandagen var det dags att fira tillsammans med Pärs sida. Vi kom till Ersmark kring tolv och då var det dags för en sparktur tillsammans med Tyra. Vi var ute rätt länge och kom in allihopa med rosiga kinder. Vi åt blodkorv som Jens och Malin gjort till middag och fikade små söta bakelser till efterrätt. Därifrån kom vi inte heller utan fina och bra klappar.

Och det var min härliga och mysiga jul.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?