110801

 

Igår förlorade jag min loppisoskuld, för igår var första gången jag stod med ett eget bord på Folkparkens loppmarknad. Jag hade samlat ihop 4 banankartonger, en hel Ikeakasse med kläder och en del smycken. När vi var klara hade jag sålt 2 banankartonger med grejer, 9 klädesplagg och några smycken. Och framförallt, jag hade tjänat ihop 1211 kr! Fantastiskt bra jobb tycker jag.

Huset på bilden fyndade jag på Folkparkens loppis för två helger sen. Det är ett äkta Serholt zinkhus som annars kostar mycket mer än de 30 kr jag fick ge. Med lite sprayfärg ser huset ut som de andra två jag äger.




emmaandersson

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/

fin blogg du har! :D

följa varandra via bloglovin? kika in på min blogg om du är intresserad :]







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?