110429



För 3 veckor sedan lämnade jag in min älskade systemkamera på lagning. I onsdags ringde äntligen Expert, dock inte med det beskedet jag ville ha. Kvinnan i telefon sa att tyvärr hade dom dåliga nyheter angående min kamera - posten har krossat den på vägen hit.

Jaha, tänkte jag. Vad gör jag nu? Hon berättade vidare att en anmälan var gjord och att jag skulle komma förbi och fylla i lite papper. Så jag kilade dit med en lätt uppgiven känsla inombords.

Men. Hon berättade att papprena jag skulle fylla i var för att Posten skulle betala kostnaden för min gamla kamera. Men problemet kvarstod, jag hade fortfarande ingen kamera.

Så jag köpte mig en ny, Canon Eos 500D, uppföljaren till min gamla. För det går ju jämnt ut när jag får tillbaka pengarna från Posten. Inget ont som inte har något gott med sig. Jag fick en nyare, bättre kamera utan att lägga ut ett öre.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?