101014

Just nu sitter jag bara och klickar mig runt utan något direkt mål. Vill att klockan ska slå 21.00 så Lyxfällan kan börja så jag sen får gå och sova när det är klart. Är dödstrött och fattar inte riktigt varför.

Har pluggat litegrann men tror inte jag får in något mer nu, det jag inte kan det kan jag inte helt enkelt. Vi får se hur det går imorgon...

Och det där med snön som alla uppmärksammat - jag hatar den. Nu kan jag inte vara ute och springa längre (om jag inte vill bli sjöblöt vill säga) så det där med gymkort börjar ju dra ihop sig. Känns surt, vill inte löpa på ett löpband bland människor som bara bryr sig om att vara snygga. Har inte riktigt förstått det där, på ett gym ska man väl svettas och arbeta? Inte se snygg ut - för det är omöjligt om man tar i.

Blev ju bara ett dravel inlägg det här, men ibland blir det så.




Felicia

Jag håller med dig! Vad får de ut av att gå till gymmet å bara leka runt? Man ska ju bli svettig å äcklig. Dt som är poängen! Klarar inte av fjortisar med massa smink å fina kläder (endel har inte ens ett uns till träningskläder på sig) som är där av andra skäl än att träna!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?