100520



Hipp hipp hurra! Idag fyller jag 23 hela år.

Jag minns då man var liten och det här med att fylla år var det bästa som hände under hela året. Kvällen innan låg jag alltid vaken så länge jag kunde för att inte missa tolvslaget då jag blev ett år äldre. Jag började oftast räkna ner dagarna till den stora dagen redan då min syster fyllde år, i april.

När dagen äntligen kom låtsades jag alltid sova men inombords var jag klarvaken. Sen fick jag mina presenter och några "Grattis på födelsedagen!"

Det där har ju givetvis ändrats med åren, jag bor ju inte hemma längre. Men känslan är densamma. Igår låg jag och tittade på klockan och sa till en halvsovande Pär "Om tjugo minuter fyller jag år". Han mumlade fram ett "grattis i förskott" och somnade om.

Imorse när han pussade mig hej då fick jag ett "Grattis!". Den där pirrande känslan finns kvar i kroppen trots att jag nu fyllt 23 år. Jag kommer nog alltid älska födelsedagar. Ikväll väntar tårta när jag kommer hem. En perfekt födelsedag.

Passar på att gratta alla andra som också fyller år idag. Ingen nämnd, ingen glömd. Grattis!


GRATTIS GRATTIS lillstrumpan, hihi! Hoppas du får en toppendag!

Stora kramar Mia och P


Felicia

Grattis på födelsedagen, Jojjo! Hoppas du haft en bra dag med fina presenter å god tårta. Kramis!:)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?