100303

Nyss hemkommen från premiären av Alice i Underlandet. Den var bra, dock inte som jag förväntat mig. Men det är Tim Burtons film och jag älskar dom, men det var inte den bästa.

Jag älskar att hans filmer inte är som någon annan. Att det enbart är fantasin som sätter gränser för hur de ska bli i slutändan. Det är massor av färg och underliga varelser, talande djur och pampig musik.

Framför oss satt bröderna fluff, jag skämtar inte om jag säger att dom hade de största håren jag sett. Så vissa delar av filmen har inte jag sett då håret var ivägen. På vägen ut stötte jag dessutom på en tjej i knallrött hår, strumbyxor med kortlekar på och en klänning likt den som den röda drottningen i filmen bar. Pär förklarade sen för mig att vissa klär ut sig på premiären av olika filmer. Jag tror hon seriöst såg ut så.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?