100606

Här kommer en liten snabb uppdatering på vad som har hänt de senaste dagarna.

Fredag: Jobbade till klockan 17.00 sen äntligen helg! Brummade hem och började förbereda middagen, grillat. Sen kom Peter och Mia och vi åt middag och pratade på. Senare dök Stefan upp och vi åt marängsviss (?) och såg talangfinalen. Blev sedan världens sämsta film, bröllopsnatten. Se den INTE.

Lördag: Pär steg upp halv åtta för att fara till Ersmark och bygga på taket. Jag sov glatt vidare till halv tio. For sedan ut och sprang, superskönt. Duschade och gjorde mig klar och for även jag till Ersmark. Hjälpte till med att plocka skräp från gården men sen gav vi upp och jag låg på altanen och läste hela dagen. Vi blev sedan bjudna på hemgjord pizza.

Söndag: Samma sak här, Pärs väckare ringde tidigt och han for iväg. Jag låg kvar i en och en halv timme innan jag gjorde mig klar för en löprunda. Det gick smidigt och lätt men måste snart investera i nya, bra löparskor. Och nu sitter jag här och väntar på att Stefan ska dyka upp. Vi ska till Kåge och se Pär spela match. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, om vi stannar i Ersmark eller om vi äter middag hemma och tar det lugnt till en film.  Dock har den här helgen försvunnit för fort. Helgen borde bestå av tre dagar.




Jenny

http://jglas.blogg.se/

Jag blir bara borta till helgen :)


Anonym

http://tvminnen.blogg.se/

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?