100218

Igår gick jag och la mig klockan 21.00 i hopp om att få en lång natts sömn. Klockan 23.00 låg jag fortfarande och vred och vände på mig. I samma veva kom Pär hem och la sig genast för att snarka hela natten lång.

När väckaren ringde 05.00 trodde jag det var ett skämt. Jag steg upp och tittade mig själv i spegeln, det var ingen trevlig syn. Jag har nog aldrig sett så röda ögon och svarta ringar under dem. Inget smink i världen täckte min trötthet idag.

Så nu ligger jag här i soffan och vilar medan Pär lagar middag. Efter 9½ timmes arbete och ingen sömn i bagaget är man rätt orkeslös. Ska dock och handla åt min käre mor och far som ligger hemma sjuka. Kanske köper hem en godispåse till mig och Pär så kanske jag orkar hålla mig uppe längre än till 20.00 ikväll.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?