100210

Jag blev inte så jätte imponerad av nya Eddahallen, det kanske är roligare om man har familj och kan utnyttja allt. Nu höll vi oss till motionsbanan, Pär gav upp efter 4 längder och klagade på ont i höften. Så han, Kim och Lollo gick till bubbelpoolen. Jag fortsatte tills jag nått 40 längder, då gick jag vidare till bubbelpoolen jag med.

I banan bredvid hade de simträning med Skellefte sim, mitt gamla simmarlag. Min gamla tränare stod som vanligt och skrek order åt simmarna och jag blev nästan lite avundsjuk. Tekniken sitter där, det kommer den nog alltid göra. Det är bara farten som fattas, men med lite träning skulle jag nog klara det ganska bra. Ibland saknar jag faktiskt simningen och ångrar lite att jag slutade. Ibland funderar jag på att ta upp det igen, men inser att jag är för gammal.










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?