101214

14 december. Tio dagar kvar till julafton. Tiden har gått så himla fort och jag har verkligen inte hunnit med. Jag har inte ens tänt något av ljusen i adventsljusstaken...

Jag har verkligen fullt upp nu och hinner inte riktigt med allt och alla. Matten är så gott som avklarad, imorgon gör jag slutprovet och jag hoppas jag klarar det. Har suttit varje kväll och pluggat och inte varit vidare trevlig flickvän gentemot Pär. Men efter imorgon är det över. Sen är det alla julklappar som ska hinnas med, julkort ska skrivas och ovanpå det så ska hemmet underhållas, mat ska handlas, kläder tvättas, ja ni fattar. Dessutom ska jag hinna jobba med, har fått ett riktigt guldschema där jag jobbar kväll i stort sett varje gång jag ska jobba. Det betyder att jag inte riktigt hinner träffa alla jag vill träffa och jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

När julen äntligen kommer så firar vi den på två ställen, julafton tillsammans med Pärs sida och juldagen blir tillsammans med min sida. Sen jobba, jobba, jobba fram till nyår då vi är 12 stycken som åker till Kåbdalis för att fira in det nya året. Efter det kanske jag äntligen får sova en natt ostörd utan jobbiga tankar om dåligt samvete och saker jag ska hinna med.


Men efter nyår då allt lugnat ner sig, då ska jag ha all tid i världen!











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?