090927

den här dagen har jag inte gjort mycket. vaknade kring elva och tänkte att det vore skönt att sova mer, men då skulle det bli svårt att somna kväll. så jag steg upp och la mig i soffan istället. pär fick sova vidare.

åt några skorpor och drack lite te. hoppades innerligt att huvudvärken skulle försinna. men det gjorde den inte. när klockan började nära sig halv två väckte jag upp pär och sa att nu får du inte sova mer. så han gjorde mig sällskap i soffan istället.

vi beställde pizza och slötittade på tv. vilket vi fortfarande gör. som sagt, väldigt produktiv dag. han ska senare bege sig till stefan för att spela fifa och jag ska till min lägenhet och fota lite saker som ska ut på blocket. ska sen springa förbi karamelltåget och få min dagliga sockerdos. det är jag värd efter en hård dag.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?